"B-WORKS İÇİN YARATTIĞIMIZ KONSEPTİN BAŞARISI İLE GURUR DUYUYORUZ VE VIRGIN MONEY İLE BU BAŞARIYI BİR SONRAKİ SEVİYEYE TAŞIDIĞIMIZ İÇİN HEYECANLIYIZ.”

VIRGIN MONEY İÇİN DİNAMİK BİR DENEYİM AĞI TASARIMI

CYBG ve Virgin Money birleşmesi sonrası B-Works Manchester için yarattığı başarılı konseptin ardından I-AM bu kez de İngiltere'nin ilk Virgin Money şubelerinin yeni nesil tasarımını gerçekleştirmek üzere görevlendirildi. Lansmanının Aralık 2019’da yapıldığı Virgin Money UK için öncelikli olarak High Street Kensington, Birmingham ve Manchester lokasyonlarına yönelik özel olarak tasarlanmış konseptlerle birlikte I-AM tarafından müşteri deneyimi yolculuğu ve deneyim haritası çalışmaları, format stratejisi, iç mimari tasarım ve marka grafik tasarım uygulamaları da gerçekleştirildi.

Marka Deneyiminden İdeal Müşteri Deneyimine

I-AM tarafından gerçekleştirilen bu projenin ana hedefi B-Works başarısı ardından Virgin Money için de marka kimliğinin özünü, karakterini ve değerlerini ortaya çıkaran ideal müşteri deneyimini yeni bir konsept yaratarak kurgulamaktı. Bu hedefle I-AM, çevik ve esnek bir format stratejisi geliştirmenin yanında, Virgin Money marka kimliğinin özü olan “Brighter Money” kavramını mimari ve grafik tasarım uygulamalarıyla iç mekana yansıttı. İdeal müşteri deneyimi kurgusunu yaratmadan önce hedef kitle ihtiyaç ve beklentilerini anlamak için I-AM, 26 şube ve 11 şehirde 120 saatten fazla gözlem ve anket çalışması gerçekleştirdi. Bunlara ek olarak, hem çalışanlar hem de müşteri ve paydaşlarla 50’den fazla derinlemesine görüşme yapıldı. Tüm bu çalışmaların sonrasında yapılan analizlerle edinilen öngörüler, B-Works başarısı sonrasında Virgin Money konseptine de pozitif katkı sağlayacak kurguların ve geliştirilebilecek kavramların ortaya çıkmasını sağladı. Bu öğretilerle birlikte, müşterilerin ihtiyaç ve beklentilerini fazlasıyla karşılayan ve daha çok zaman geçirmek isteyecekleri bir şube kurgusu tasarlandı.

Virgin Money Şube Tasarımı Konsepti

Virgin Money için gerçekleştirilen yeni şube tasarımı, fiziksel şubenin rolünü yeniden tanımlayan unutulmaz bir deneyim yaratmak için Virgin marka değerleri ve kimliği ile paralel cesur bir adım atıyor. Deneyimin odak noktasında müşterilerilerin ihtiyaç ve beklentilerinin olması ve iç mekanda kurgulanan farklı deneyim modülleri şube içerisinde benzersiz bir yolculuk oluşturuluyor. Yeni şubeler hem müşterilere hem de potansiyel müşterilere girişimcilerle birlikte çalışma fırsatı yaratan, sosyal medya stüdyolarının bulunduğu, ortak çalışma alanlarını kapsayan alanlar sunuyor. Networking etkinlikleri, seminerler, paneller, hatta yoga organizasyonlarının da kurgulanan mekana entegre edilmesi ile benzersiz bir şube  deneyimi doğuyor. Virgin Money, I-AM tarafından yaratılan bu yeni nesil şube konsepti içerisinde, Virgin markasının sunduğu farklı ürün ve hizmetleri de müşterilerine tanıtmayı amaçlıyor.