TÜRKİYE'NİN LİDER İLETİŞİM ŞİRKETİ İÇİN BÜYÜLÜ ANLAR YARATMAK

NELER YAPTIK

Deneyim Haritalandırma
Servis Tasarımı
Derinlemesine Görüşmeler

35 milyonu aşkın kullanıcısı ve 1000’in üzerinde mağazasıyla Türkiye’de internet erişiminin öncüsü olan Turkcell Superonline; sorun giderme ve arıza yönetim uygulaması ekran tasarımlarını kullanıcı odaklı olarak geliştirmesi için I-AM ile işbirliği yaptı.

Turkcell, akıllı telefon kullanımının artışıyla yükselen ve mağazalarındaki toplam satışların önemli bir kısmını oluşturan kontratlı telefon satışlarını desteklemek üzere, müşterilerine çok iyi bir kullanıcı deneyimi sunmayı hedefliyordu. I-AM süreçteki aksaklıkları belirlemek ve bunları kullanıcı-odaklı yöntemlerle çözmek için bekleme süresi, müşterinin birden fazla çalışan ile iletişimi ve mağazadaki sirkülasyon gibi konuları ele aldı. Müşteri yolculuğundaki zayıf noktalar tespit edilerek bu anları geliştirmek, düzeltmek ve büyüleyici kılmak hedeflendi.

Farklı departmanlardan Turkcell çalışanlarıyla yapılan workshopları takiben, Turkcell mağazalarında geliştirilmek ve uygulanmak üzere en beğenilen öneriler seçildi.