BİRLEŞİK KRALLIK PİYASASINA GİRMEK İÇİN BİR AÇILIŞ PLATFORMU YARATMAK!

NELER YAPTIK

Pazarlama Stratejisi

Marka Bilinirliği

Pop-up Mağaza Tasarımı

Etkinlik Lansmanı

TOMS, Büyük Krallık pazarında bir açılış platformu yaratması için I-AM Beyond ile çalıştı. I-AM Beyond, marka için Londra’nın alışveriş merkezlerinden Seven Dials’da sekiz haftalık bir pop-up mağazası etrafına odaklanmış bir pazarlama kampanyası yarattı. Kampanyanın ana hedefi marka bilincini yaratmak ve TOMS ayakkabıları ve göz aksesuarlarının satışlarını maksimize etmek oldu.

TOMS pop-up mağazası dopdolu bir programla bir ay boyunca faaliyet gösterdi. Mağaza halka açılmadan önce Londra’nın en ünlü yirmi moda blog yazarının katılımıyla gerçekleşen bir ‘blog yazarları’ kahvaltı etkinliği düzenlendi. I-AM Beyond ayrıca, mağazada iki hafta boyunca süren bir açık artırma için her biri bir çift TOMS ürünü özelleştiren altı önemli Londra merkezli moda tasarımcısını da görevlendirdi. Kampanyayı başlatmak için tüm gün süren bir açılış etkinliği düzenlendi; ziyaretçiler mağazaya TOMS markalı bayraklar ve markalı balon taşıyan tanıtıcı personel tarafından, metro istasyonları gibi yerel gözde noktalardan yönlendirildi.

Proje TOMS’un Büyük Krallık’taki hedef tüketici gruplarını belirlemesine yardımcı oldu ve marka için ağızdan ağza yayılan önemli bir tanıtım sağladı. Mağazanın gösterdiği üstün ticari başarının ardından alan on-sekiz ay boyunca faaliyet gösterdi.