KENDİ DONDURMANIZI DİLEDİĞİNİZ GİBİ YARATABİLECEĞİNİZ BİR POP-UP MAĞAZA DENEYİMİ!

 

 

 

 

Soft Republick

Marka ve Mimari Tasarım

Yeni Nesil Pop-Up Mağaza Deneyimi: Kendi Dondurmanı Kendin Yarat!

Marka oluşturma ve mimari tasarım alanındaki en renkli ve lezzetli çalışmalarımızdan Soft Republick Londra ve İstanbul’un farklı noktalarında hayata geçti. Unilever’in ünlü markası Wall’s ile birlikte çalıştığımız pop-up mağaza tasarımı projesinde amaç, müşterilerin kendi kendine yaratacağı perakende deneyimleri tasarlayabilmek ve bu deneyimler aracılığıyla marka ile müşteri arasındaki duygusal bağı güçlendirmekti. Günümüzde dijitalleşme deneyimlerimizi ve beklentilerimizi yeniden tanımlıyor. Tüketiciler bir yanıyla yepyeni olan, diğer yanıyla tanıdık hissettiren deneyimler arıyor ve bunların sosyal medyada paylaşmaya değer olmasını önemsiyor. Soft Republick için yarattığımız marka stratejisini, bu içgörü üzerinden belirledik.

Marka deneyimi Z kuşağına hitap ediyor

Soft Republick’in marka tasarımı sürecinde, yumuşak servis edilen dondurmayı millennial ve Gen Z tüketicileri için yeniden tanımladık. Unilever’in dünya çapındaki en iyi yumuşak dondurma markası olma hedefine uygun, modern ve yenilikçi bir marka kimliği oluşturduk.

Mimari tasarım sokak sanatından ilham alıyor

Mimari tasarım aşamasında, canlı renkleriyle ve “punky” tasarımıyla millennial’ları ve hipster’ları içine çeken bir mağaza deneyimi oluşturduk. İlk olarak Londra Spitalfields Market’ta açılan pop-up mağaza deneyimi için sokak sanatından ilham aldık.

Müşteri deneyimi paylaşıma yönlendiriyor

Soft Republick mağaza konsepti müşterilerin kendi dondurmalarını yaratması üzerine kuruldu. Son dönemin DIY – Do It Yourself akımına da değinen bu deneyim, müşterileri dondurma tasarımlarını sosyal medya hesaplarında paylaşmaya yönlendiriyor. Bu tasarımların mağaza çalışanları tarafından çekilen polaroid fotoğrafları ise “Hall of Fame” duvarına asılıyor. Sokak sanatından esinlenen diğer paylaşılabilir unsurlar ile birlikte Soft Republick, paylaşım ve etkileşimi içine alan bütüncül bir müşteri deneyimi sunuyor.

Pop-up mağaza konsepti lokal pazarlara da yayılıyor

Dünya çapındaki lokal pazarlara da bu konsepti adapte etmeyi hedefleyen Unilever, Türkiye’deki ilk Soft Republick pop-up mağazasını Kanyon’da ve ardından Bağdat Caddesi’nde açtı. Projede, her bir lokasyon için markanın içerisindeki farklı renk paletleriyle farklı konseptler yaratılması planlanıyor. Aynı zamanda lokal sanatçılarla da çalışılarak bu yeni ve eğlenceli markanın dünyaya yayılması hedefleniyor.