I-AM İLE ÇALIŞMAYA BAŞLADIĞIMIZDAN BERİ DAHA FAZLA KİŞİ NATİONWİDE’I SEKTÖRDEKİ İLK TERCİHİ HALİNE GETİRDİ. YENİ ŞUBE TASARIMI BÜYÜK BAŞARISINI TAKİBEN YAYGINLAŞTIRILMAKTA.

Paul Wells
Tasarım Başkanı, Nationwide

NELER YAPTIK

Marka Uygulama
Şube Deneyimi
İç Mimari
ATM Kiosk Tasarımı
Şube İçi İletişim

Banka olmayan banka nasıl olur? Nationwide, dünyanın en büyük yapı kooperatifi olarak sektördeki büyük bankalara alternatif olmak ve imajını yenilemek istiyordu. Bunu yaparken de ana caddelerde bulunan şubelerinin tasarımını yenileyerek müşterilerine ‘bariyersiz’ bir şube ortamı sunmayı amaçlıyordu.

I-AM, bu ikonik İngiliz kurumu için tutarlı bir marka dili geliştirdi; bu yeni dil, markaya yenilenmiş ve modern bir görsel kimlik sağlarken, çok daha dikkat çekici bir şube deneyimine öncülük etti. Bütün bu unsurların yeni şubelerdeki koordineli ve tutarlı uygulaması, bu köklü kurumu daha modern, geçerli, inanılır ve çekici kılarak İngiltere’nin kurumsal bankalarına karşı güçlü bir alternatif haline getirdi.