DAHA MODERN, DAHA TEKNOLOJİK VE SAMİMİ BİR ŞUBE DENEYİMİ

Türkiye’nin önemli finans kurumlarından Kuveyt Türk, değişen müşteri ihtiyaçlarına ve servis modellerine paralel olarak, marka algısını daha da güçlendirecek yepyeni bir şube deneyimi yaratmak üzere bizimle çalıştı.

Projenin ilk pilot şubesi Kuveyt Türk Kaynarca şubesi için, müşterilerin ihtiyaçlarına yönelik hızlı ve verimli çözüm alabilmelerine olanak sağlayan bir akış kurguladık. Kuveyt Türk ile birlikte gerçekleştirdiğimiz atölye çalışmalarında hedef kitle ve personalar belirleyerek, onların ihtiyaçlarına uygun olarak özelleşmiş mescit ve tuvalet gibi alanlar kurguladık. Diğer bankaların aksine müşterilerin bu alanlara kolaylıkla ulaşmasını sağlayacak bir kurgu geliştirdik. 

Şubenin genel tasarım dilini oluştururken ‘samimiyet’ üzerine kurulu olan müşteri ilişkileri yönetimini koruyarak, ölçülü bir mahremiyet sağlayan bir kurgu benimsedik. ‘Mahallenizin bankası’ ve ‘sizden biri’ olarak konumlanan banka algısını korurken bankanın teknolojik ve dijital yetkinliğine vurgu yaparak daha modern ve dijital bankacılığı ön plana çıkardığımız bir şube kurgusu oluşturduk.

Kuveyt Türk’ün güçlü olduğu ‘altın bankacılığı’ öne çıkarılarak bu alanları ayrıştıracak bir tasarım kurguladık. Hızlı Gişe olarak tanımlanan bankacılık duvarı XTM kullanımı ile insansız olarak bütün hizmetleri dijital olarak sunuyor. Cephe ve şube içinde kullandığımız desen ve renkler ise marka algısını güçlendiriyor.

Müşteriler üzerindeki marka algısını güçlendiren ve daha modern bir kurguyla tasarladığımız yeni şube konseptinin diğer şubelere de yaygınlaştırılması bekleniyor.