I-AM STORIES: FUTURE OF CONVENIENCE LANSMAN ETKİNLİĞİ

I-AM Stories Lansman Etkinliği

I-AM olarak hazırladığımız son araştırma ve trend raporumuz "Future of Convenience"ı, perşembe akşamı HAN Spaces'da gerçekleştirdiğimiz I-AM Stories lansman etkinliğiyle paylaştık. I-AM'in global ortağı Emre Kuzlu, araştırma çıktıları doğrultusunda yeni nesil alışveriş trendlerini anlattı. Sunumun ardından; Turkcell Dijital Kanallar Direktörü Gülçin Alıcı Gökçe, Gittigidiyor CRM ve Dijital Pazarlama Müdürü Mine Kohen, Koçtaş Kategori Pazarlama ve İletişim Müdürü Mehmet Emre, Kategori Pazarlama Uzmanı Gizem Çeliksoy ve Argus Growth Agency kurucusu Bora Alçı'nın konuşmacı olarak katıldığı bir panel ile Türkiye ve dünyada alışverişin geleceği tartışıldı.

Future of Convenience Trend Raporu

I-AM'in 18-45 yaş arasında, 2.000 kişiyle yaptığı ve yedi temel trend başlığını içeren rapor, yeni nesil alışverişte kolaylığı ve tüketicilerin ihtiyaç ve beklentilerini içeriyor. Geleneksel alışveriş deneyimini yıkan ve yeni müşteri ihtiyaçlarını teknolojiyi kullanarak yeni konseptlerle hayata geçiren en güncel alışveriş trendleri bu raporda yer alıyor. Araştırma raporuna göre, tüketiciler daha sağlıklı seçenekler arıyor, ürüne daha hızlı ulaşmak istiyor ve daha esnek satın alma seçenekleri bekliyor. Kolaylık; şehirlerimizi, hayatımızı ve geleceğimizi ihtiyaç ve beklentilerimizi karşılamak üzere şekillendirmeye devam ediyor. İnsansız mağazalardan sürdürülebilir teslimat yöntemlerine, değişen ödeme sistemlerinden özelleşmiş alışveriş deneyimlerine; alışverişin geleceğine ışık tutan trendleri içeren I-AM Future of Convenience raporunun tamamına ulaşmak için: https://www.i-amshift.com/