AÇIK, DİNAMİK VE DİJİTAL ODAKLI YENİ ŞUBE DENEYİMİ

Emirates Islamic Bank Yeni Şube Konsepti

Birleşik Arap Emirlikleri’nin önemli bankalarından Emirates Islamic ile 2014 yılında şube deneyimini baştan tasarlamak üzere çalışmaya başladık.

Özellikle bireysel bankacılık müşterilerine odaklanan Dubai Mall içerisindeki ilk pilot şubeye aynı zamanda özel bankacılık hizmetlerini tanıtan ve özel bankacılık müşterilerine hizmet veren bir lounge da ekledik.

Şube modelinin en önemli özelliklerini dijital ekranlar ile sağlanan interaktif bekleme deneyimi, dijital istek duvarı ve özel tavsiye odaları oluşturduk. Açık ve dinamik bu yeni şube atmosferinde billboardlar yerine merkezden kontrol edilen dijital ekranlarla müşteri bağlılığını artırmayı ve yeni müşterilerin dikkatini çekmeyi hedefledik. Müşterilerin hizmet aldığı alanları %20 oranında artırıp back office alanlarını azaltarak, çalışanların müşterilerle daha fazla etkileşim kurmasını sağladık.

Yeni şube modelinin lansmanının üzerinden 2 ay gibi kısa bir süre sonra; şubelerden müşteri kazanımı, şubelerdeki işlem hacmi ve genel müşteri memnuniyetinin belirgin bir şekilde arttığı gözlemlendi.

Ortadoğu ve Birleşik Emirlikler’in müşteri memnuniyeti konusunda pazar lideri olma hedefiyle yola çıkan Emirates Islamic için tasarladığımız çoklu şube formatları 2016 yılından itibaren uygulamaya kondu.