BAĞIŞ YAPMAYI KOLAYLAŞTIRAN BİR KULLANICI DENEYİMİ TASARIMI

I-AM olarak Türk Kızılay’ı için Dostum Kızılay uygulaması kullanıcı deneyimini iyileştirdik. 

Projede Dostum Kızılay uygulaması içerisindeki bağış yapma ve Kızılay gönüllüsü olma ekranlarının UI & UX tasarımını gerçekleştirdik.

Dostum Kızılay uygulamasının öncelikli olarak hedeflediği kitleler, Kızılay’a bağış yapan birey ve kurumlar ile Kızılay faaliyetlerine gönüllü olarak destek vermek isteyen kişilerdi.

Sırasıyla sistem analizi, yapısal tasarım ve görsel tasarım aşamalarını gerçekleştirdiğimiz projenin öncelikli amacı, Kızılay'ın COVID-19 pandemisi sürecinde artan yoğunluktaki bağış toplama ve Kızılay gönüllü topluluğunu oluşturarak ihtiyaç sahiplerine destek verme faaliyetlerine, iyi bir kullanıcı deneyimiyle destek vermekti. 

I-AM olarak, COVID-19 pandemisi sürecinde yoğun talep akışını sınırlı zamanda karşılama bilinciyle faaliyetlerine devam eden Kızılay ekibine, en güçlü kasımız olan tasarımla destek vermek amacıyla yola çıktık. Dostum Kızılay uygulamasının tasarım sürecinde, kullanıcıların diledikleri işlemleri en kısa sürede gerçekleştirmelerini sağlamak, uygulamayı kullanmada kolaylık yaratmak, fonksiyonel ekranlara hızla erişim sağlamak öncelikli hedeflerimizdi.