I-AM, BİZİM İÇİN “DAHİ MARKA DANIŞMANLARI VE TASARIMCILAR” DEMEK; SON 12 YILDIR DEVAMLI OLARAK ONLARLA ÇALIŞIYORUZ.

Jon Newey
Direktör, Domus

NELER YAPTIK

Marka Kimliği
Marka Uygulama
Satış Süreci İncelemesi
İç Mimari

Domus’la çalıştığı on yılı aşkın süre boyunca I-AM, Domus markasını ve satış süreçlerini geliştirdi. Markanın Clerkenwell ve Londra’nın Batı Yakası’nda bulunan showroomlarının tasarımını gerçekleştiren I-AM, tasarladığı ilham verici mekanlarla Domus müşterileri için, markanın ürünlerinin keşfedilebileceği eşsiz bir ortam kurguladı.

Clerkenwell için kurgulanan konsept “sahne arkasını öne çıkarmayı” hedefledi. Domus depo alanları ve markanın Kuzey İtalya’daki birçok tedarikçisine yapılan ziyaretlerden esinlenildi. Alanın genişliğini öne çıkarmak için mekandaki yapay teşhir duvarları ve tezgahlar kaldırılarak showroom alanı ham haline dönüştürüldü.

Batı Yakası’ndaki showroom konseptindeyse ‘zıt kutuplar birbirini çeker’ anlayışı üzerinden ilerlendi. Açık olarak kurgulanan showroom tasarımında dinamik ve inovatif malzemeler kullanılarak çok yönlü bir etkinlik & görüşme alanı sağlandı ve Domus ekibi için pratik bir çalışma ortamı yaratıldı.

Her iki showroom da Domus’a fark yaratan başarılar kazandırdı. Domus, Clerkenwell 2012’de Retail Week Awards’da ‘Yılın Mağaza Tasarımı’ ödülüne layık görüldü.