“I-AM İŞLEYİŞİMİZİ VE MÜŞTERİLERİMİZİN İHTİYAÇLARINI İYİ BİR ŞEKİLDE KAVRAYARAK BU İÇGÖRÜYÜ MÜKEMMEL BİR ŞUBE DENEYİMİNE DÖNÜŞTÜRDÜ.”

 

 

Alan Scott

Bölge Servis Müdürü, Danske Bank (UK)

DANSKE BANK BELFAST FLAGSHIP ŞUBESİYLE HERŞEYİ ‘DAHA MÜMKÜN KILDIK’

Danske Bank, “Daha mümkün kılma” hedefiyle, 900 metrekarelik bir alanda modern, yenilikçi, fonksiyonel ve ilham verici bir flagship banka deneyimi yaratmak üzere bizimle çalıştı. 2013’ten beri birlikte farklı projelere imza attığımız Danske Bank’ın yeni şube deneyimi için, bu kez Kuzey İrlanda’da yeni bir konsept ve yaygınlaştırma stratejisi geliştirdik. Yeni tasarım stratejimizde, şubelerde uzun süredir kullanılan konseptin daha da iyileştirilmiş bir versiyonuyla yeni bir flagship şube yarattık.

Yenilikçi bir Flagship Şube Deneyim Tasarımı

Belfast şubesinde yaptığımız incelemelerde, fintech şirketleri için co-working alanlarına olan ihtiyacı keşfederek birlikte çalışmayı teşvik edecek, kolektif bir öğrenme ortamı yaratmayı hedefledik. Bir yandan yerel girişimcilerin ilgisini çeken ve fintech şirketleriyle uzun ilişkiler kurmasını sağlayan, aynı zamanda müşteri deneyimini ve memnuniyetini artıran bir şube deneyimi tasarladık. Gerçekleştirdiğimiz müşteri deneyimi analizinin ardından, banka müşterileri ve fintech şirketleri için çeşitli olanaklar sunan, yenilikçi ve merak uyandıran bir mekan yarattık. Çeşitli dijital teknolojilerin yanı sıra, farklı etkinlik ve seminer odası da dahil olmak üzere farklı etkileşim alanları barından bu etkileyici flagship şube, Belfast’ta hizmet vermeye başladı.