MILLENNIAL'LAR İÇİN RESEPSİYONSUZ, MOBİL ODAKLI BİR OTEL DENEYİMİ

Cloud 7 Marka ve Mimari Tasarım

Hızlı yaşayan, spontane seyahat eden, sosyal, eğlenceli, sürprizleri seven ve teknolojiyi iyi kullanan yeni nesil genç konuklarına hizmet verecek olan bir şehir oteli olan Cloud 7’nin marka ve mimari tasarımlarını gerçekleştirdik. 

Cloud 7’nin konsept ve iç mimari tasarımında konukların diğer konuklarla ve çevreleriyle iletişim sağlaması için teknoloji ve iletişim imkanları ön planda tuttuk. Alışılmış resepsiyon, lobi alanı gibi tanımlı mekanlar yerine farklı modlara uyum sağlayabilen alanlar tasarladık. Resepsiyon bankosu gibi bir otelde olmazsa olmaz gibi görünen unsurları paylaşımlı masalar olarak tasarlasık ve otele ilişkin her türlü işlem (check in, check out) misafirlerin online olarak kendi başlarına yapabilecekleri şekilde teknolojik bir alt yapı ile kurguladık. Otelin lobi/giriş katında genç, dinamik, eklektik ve eğlenceli bir tasarım dili benimsenirken, odalarda rahat/konforlu, canlı ve ilham veren bir tasarım dili benimsendi. Otelde şaşırtıcı, ilham veren öğelerin kullanımına özen gösterildi ve tüm bunlar teknoloji ile birleştirildi. Örneğin, duvardaki bir sanat eserini cep telefonunuzdan satın almanız bile mümkün.

 Hızlı şehir yaşamına ve seyahat tarzına spontane bir mekan ile cevap veren, sunduğu teknolojik ve erişim çözümleriyle “akıllı otel” olarak değerlendirilen Cloud 7, bölgedeki hesaplı ve üst sınıf konaklama ihtiyacını karşılamak amacıyla yeni 15 otelle büyümeyi hedefliyor. Bu nedenle konsepti global bir marka ve mimari tasarımı üzerine kurgularken, İstanbul’da olduğu gibi açılacağı her şehrin lokal özelliklerini taşıyacak unsurlara da yer verdik.