SAĞLIKLI BESLENMEYE ODAKLANAN BİR YEME-İÇME DENEYİMİ

Sağlıklı yaşamak isteyen kitleleri hedefleyen marka, özelleştirilen taze salatalar yaratacağı bir marka ve mimari konsepti için I-AM ile biraraya geldi. Projenin ana hedefi, bu yeni marka ile Z jenerasyonuna, gençlere ve sağlıklı yaşam bilincine sahip tüketicilere ulaşmaktı. I-AM olarak, ölçeklenebilir bir değer teklifi için ilgi çeken, heyecan uyandıran bir yeme içme marka tasarımı ve bu markayı en başarılı şekilde yansıtacak bir mekan kurgusu ile rakiplerden farklılaşan bir deneyim oluşturduk.

Salataları hem sağlıklı hem de süper lezzetli olarak yeniden konumlandırarak sahip olunan tüketici algılarına meydan okumayı amaçladık. Sonuçta cesur, yaratıcı ve ilham verici yeni bir marka olan Choppaluna’yı yarattık. Genç, enerjik ve heyecan verici marka kimliği ve deneyimi ile salata dünyasında gerçek bir ziyafet yarattık.

Marka için isim ve logo çalışmalarını gerçekleştirdik, markanın kimliğini tasarladık ve markanın tüm temas noktalarındaki pazarlama iletişimi unsurlarını kurguladık. Grafik dil, pastel pembe, somon ve neon yeşili gibi eğlenceli renklerle kullanılan tek renkli desenler, soğuk gri, koyu yeşil ve saf siyahın birleşimi olarak tasarlandı. Fiziksel mekandaki marka uygulaması, sosyal medya potansiyelini artırmayı destekleyen cesur iletişim, neon tabelalar ve parlak ışıklar ile canlılığı artıracak şekilde desteklendi.

Markalaşma için temel unsurlar olan ambalaj, menü panoları, restoran tabelaları ve yeni web sitesi için de çalışmalar gerçekleştirdik. Choppaluna’nın web sitesi tasarımı içinde samimi, eğlenceli ve enerjik bir marka tonu, cesur ve temiz bir yazı tipi, basitleştirilmiş neon tarzı ikonografi ve ilgi çeken yemek fotoğrafları kullandık.

 

Choppaluna’nın Marka Deneyimi Tasarımı

Choppaluna, müşterilere özelleştirilebilir salatalar, smoothie kaseleri ve sağlıklı dürümler gibi temel ürünler sunarken, markanın tüm temas noktaları çağdaş bir estetikten ve genç bir marka tonundan esinlenmiştir. Teklifin tamamı, şefler salatalarını önlerinde doğrayıp karıştırmadan önce tüketicilerin yemeklerini 60'ın üzerinde farklı malzemeden özelleştirebildiği, uygun bir fiyata teatral, hızlı, tempolu ve kişiselleştirilmiş bir deneyim sunmaya dayanıyor.

Z jenerasyonunu ve şehirdeki beyaz yakalıları hedefleyen modern bir müşteri deneyimi için, sunulan yemekleri görselleştiren ve farklı seçeneklerin hızlı bir şekilde sergilenmesini sağlayan menünün ve tanıtım panolarının bir parçası olarak dijital ekranları entegre etmek çok önemliydi. Hem dijital hem de fiziksel markalı uygulamalarla, Choppaluna'nın kimliği birçok müşteri temas noktasında hissedilebilir ve etkili bir marka deneyimi yaratacak şekilde tasarlandı.