KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ BİR ALIŞVERİŞ DENEYİMİ SUNAN ONLINE KİTAP SATIŞ PLATFORMU

I-AM olarak, online kitap satış platformu Babil.com’un mobil uygulama tasarımını gerçekleştirdik.

Özellikle üniversite öğrencileri, beyaz yakalılar, genç yetişkinler ve yöneticilerin kullanıcısı olduğu Babil’in mobil uygulamasında, kitap alışverişini kişiselleştirmeye ve bu süreci sosyal paylaşımlarla zenginleştirmeye odaklandık. 

Kurguladığımız mobil platform deneyiminde kullanıcılar, okuyucusu oldukları, beğendikleri kitapları arkadaşları ile paylaşabiliyor, yorumlayabiliyor, takip ettikleri yazarların ve yayınevlerinin güncellemelerine ulaşarak bağlantıda kalıyorlar. 

Bu projedeki temel amacımız, iyi UX uygulamaları ve güncel UI yaklaşımı ile oluşturulmuş ideal bir e-ticaret mobil uygulaması ile kitap alışverişini bireysel bir alışverişin ötesinde sosyal bir paylaşım platformuna dönüştürmek ve bu sayede kullanıcıların marka ile bağını güçlendirmek oldu.

Geliştirilen bu yeni mobil uygulama, sürtünmesiz ve akıcı deneyimi, kullanıcıyı tanıyan ve takip eden kişiselleştirme kurgusu ile kullanıcıya özel içerikler sunuyor, öneriler yapıyor, hızlı bir şekilde aradığına ulaşmasını ve kolaylaştırılmış bir şekilde satın alımını tamamlamasını sağlıyor.

Bu projede sistem analizi ve çalıştaylara ek olarak, yapısal konsept, yapısal tasarım, prototip testi, görsel konsept tasarımı ve görsel tasarım aşamaları ile ilerledik. Tasarımdaki güncel dil, kitaplık gibi kişiselleştirme kurguları, sosyalleşmeye olanak tanıyan arkadaşlık, takip ve güncellemeler gibi yöntemlerle ise kullanıcının uygulamayla etkileşimini artırmayı amaçladık.