“B WORKS, CYBG AĞINDAKİ BÜTÜN ÜRÜN KATEGORİLERİ ARASINDA EN İYİ PERFORMANSI YAKALADI. KENDİSİNDEN SONRAKİ ŞUBEYLE KARŞILAŞTIRILDIĞINDA %300 DAHA FAZLA VERİM ALDIĞINI GÖRÜYORUZ.”

 

David Judic

Head of Retail Marketing, CYBG

BİLGİYİ VE ÖĞRENMEYİ ÖNE ÇIKARAN, YENİ SOSYAL BANKA ŞUBESİ: B WORKS

CYBG ile birlikte konseptini yarattığımız B-Works, bankaların müşterileriyle olan ilişkisine tamamen farklı bir boyut kazandırıyor. ‘Öğren. Çalış. Bankanı Kullan’ kavramından ilham alarak oluşturduğumuz bu yeni bankacılık deneyimi, alışılmışın ötesinde bir banka kurgusuna sahip. Kobiler, girişimciler ve bireysel müşterilerin yepyeni dijital ihtiyaçlarına cevap veren B Works, geleneksel şube içi deneyimi yenilikçi ve ilham verici bir yolculuğa dönüştürüyor.

Sadece Bir Banka Değil, Aynı Zamanda Bir Hedef

B Works, açıldığı günden beri ziyaretçilerden olumlu tepkiler aldı: Ziyaretçilerin bu yeni deneyimi ilham verici bulmasının yanı sıra, birçok freelance çalışan ve girişimci, ‘co-working’ alanı ve burada gerçekleştirilen farklı ders ve etkinlikleri oldukça beğeniyor.

Projedeki en önemli hedefimiz, müşterilerin uzman finans görüşü alabilecekleri; dijital okur yazarlık, fitness ve yoga gibi eğitim programlarına katılabilecekleri yenilikçi ve enerjik bir mekan yaratmaktı. B Bank müşterilerinin iş hedeflerine ve ihtiyaçlarına göre marka konumlanmasını kavrayabilmek adına, projeye marka anahtarı atölyesiyle başladık.

Bir Bankadan Fazlası: Finansal Bir Yaşam Biçimi

B Works, yeni fikirlerin yaratılabileceği ve paylaşılabileceği, ortak öğrenme, çalışma ve bankacılık ihtiyaçlarının gerçekleştirilebileceği, paylaşımlı bir alan olarak tasarlandı. Genel olarak banka deneyimiyle pek ilişkili olmayabilecek, fakat müşteriyle etkileşimi artıran, ilham verici, çağdaş ve samimi bir şube geliştirildi.

İnteraktif etkinlikler aracılığıyla müşterileri sosyalleşmeye iten, esnek ve çok amaçlı bir mekan tasarladık. İçerisinde farklı finansal ihtiyaçlara yardımcı olabilecek bir banka personeli bulunan bar ve café gibi farklı ağırlama alanlarıyla, müşterilere sıcak bir ortam sunduk.

Yarattığımız ortam, müşterileri farklı platformlarda yeni fırsatlar kovalamaya da teşvik ediyor. Birlikte öğrenme ve eğlenmeyi ön plana çıkaran etkinlik alanlarının yanı sıra; global moda markası Boohoo ile ortak lanse edilen sergileme alanıyla şube konseptine yeni bir soluk getirerek, B Bank’in yerel işletmelerin büyümesine sağladığı katkıyı gözler önüne seriyor. B Works, geleceği düşünmeyi teşvik eden finansal bir ‘lifestyle’ alanı olmasıyla, geleneksel banka şubesi algısını kırarak banka ortamına farklı ve yeni bir soluk getiriyor.

‘Öğren. Çalış. Bankanı Kullan.’ fikrini hayata geçiren iç mekan kurgusu, çarpıcı renk paleti ve modern ses tonuyla öne çıkıyor. Manchester’da hayata geçirilen bu yeni ve sıcak görünüşüyle B Bank, yalnızca bir banka değil; aynı zamanda müşterilerin sosyalleşerek öğrenebileceği ve yaratıcı işlere imza atabileceği ‘finansal bir yaşam alanı’.